
Hier kunt u de verschillende locaties van Rhenus selecteren. U kunt kiezen tussen landen, locaties en diensten.
Heeft uw organisatie veel vestigingen, veel medewerkers en afdelingen op één vestiging en geen opslagruimte of mankracht voor het opslaan en distribueren van kantoorartikelen, handelsdrukwerk of reclame-artikelen? Lees dan eens verder!
Tot het dienstenpakket van Rhenus Documentlogistiek behoort namelijk ook deze ontzorging. U hoeft bij de inkoop geen rekening meer te houden met beschikbare ruimte of de personele en administratieve rompslomp als het gaat om het verzamelen en versturen van kleinere hoeveelheden naar diverse vestigingen of afdelingen.
Rhenus Documentlogisitiek verzorgt de distributie van allerlei soorten kantoorartikelen zoals pennen, bloknotes, verpakkingsmaterialen en bureaustoelen, de distributie van handelsdrukwerk en de distributie van promotiematerialen van uw organisatie, zoals brochures, displays en give-aways.
U kunt groot inkopen en de artikelen in een van onze archiefopslaggebouwen op laten slaan. Heeft iemand binnen uw bedrijf iets nodig dan kan dit via het Rhenus-Online-Platform, door geautoriseerde personen, worden aangevraagd. Rhenus verzamelt de aangegeven artikelen en zorgt voor een zeer spoedige verzending naar het opgegeven adres.
Op verzoek kan Rhenus Documentlogistiek ook de nabestelling van de artikelen bij de leveranciers voor u verzorgen.
Contact
Rhenus Data Office Netherlands B.V.
De Nieuwe Vaart 3,
1401 GL Bussum,
Nederland
Telefoon: +31 (0)88 7308 282
E-mail: Neem contact met ons op!